Meteen naar de content

Gratis thuisbezorgd NL & BE

Betaal later met Klarna

Klantenservice elke dag bereikbaar

info@bmpbenelux.nl

Disclaimer*

Disclaimer:

Our money-back-guarantee applies only when a product was damaged in transit or delivered incomplete.
Skin tight clothing, underwear, opened cosmetics/creams/oils cannot be returned due to hygienic reasons.
Further, customer results may vary. We do not guarantee that the customer gets the same results as described in our landing page, since this varies from person to person.
Only consume our products as intended on the packaging.

 

 

 

 

Als u om welke reden dan ook niet tevreden bent met de bestelling die u hebt ontvangen, neem dan contact met ons op. Bij bmpbenelux.nl streven wij ernaar om ervoor te zorgen dat onze klanten 100% tevreden zijn met het product dat zij hebben gekocht van onze leveranciers. Als u problemen heeft met de levering of het product en gefrustreerd bent, neem dan contact met ons op via het onderstaande formulier en ons team zal u direct helpen.

Opgelet.

Retourneren op afgeprijsde producten en hygiëne producten is niet mogelijk! Als u een afgeprijsd product bestelt, kan het niet worden geretourneerd. Het aanbod dat wij doen in geval van een defect of verkeerde maat is een nieuw product!

Hier zijn enkele FAQ's met betrekking tot ons retourbeleid:

 

WAT IS DE RETOURTERMIJN?

U kunt een product binnen 14 dagen nadat u het van onze leverancier heeft ontvangen, retourneren.

 "Opgelet u kunt uw bestelling na het plaatsen niet meer annuleren"

 

WAAROM KUNNEN DE SCHOONHEIDS- EN GEZONDHEIDSPRODUCTEN NIET WORDEN GERETOURNEERD?

De schoonheids- en gezondheidsproducten worden beschouwd als hygiëneproducten. Wij nemen hygiëne en openbare veiligheid zeer serieus en staan niet toe dat beauty- en gezondheidsproducten worden geretourneerd om de veiligheid van al onze klanten te waarborgen. Wij staan hierin niet alleen. Andere leveranciers van schoonheids- en gezondheidsproducten staan het retourneren van artikelen om dezelfde redenen niet toe.

WAAROM KUNNEN UITVERKOOPPRODUCTEN NIET WORDEN GERETOURNEERD?

Wij bieden uitverkoop producten aan tegen een zeer lage prijs om onze bedrijfsnaam te laten groeien, wij hebben alleen een speciaal assortiment van geselecteerde producten en het is ons beleid om deze niet terug te nemen. Als u twijfelt, moet u om deze reden niet voor onze uitverkoop producten kiezen.

MOET IK BETALEN VOOR DE VERZENDING VAN MIJN RETOURZENDING?

Ja, alle klanten zijn verantwoordelijk voor hun eigen retourverzendkosten. Wij raden u aan uw retourzending met een trackingoptie te verzenden, aangezien wij geen verantwoordelijkheid kunnen aanvaarden voor zoekgeraakte retourzendingen

MIJN BESTELLING IS BESCHADIGD, WAT MOET IK DOEN?

Voor de snelste oplossing, voeg een foto bij waarop de slechte kwaliteit of het beschadigde deel van het item te zien is. Foto's op een plat oppervlak waarop het label en het defect duidelijk te zien zijn, zijn het beste. Wij zullen deze informatie gebruiken om u te helpen met uw bestelling en om fouten in de toekomst te voorkomen.

HOE LANG DUURT HET VOORDAT IK MIJN GELD TERUG KRIJG?

Een volledige terugbetaling zal worden uitgegeven aan de oorspronkelijke betalingsmethode nadat we de producten hebben ontvangen, geïnspecteerd en bevestigd hebben dat ze niet geopend zijn geweest. Alle klanten moeten contact met ons opnemen nadat ze het pakket hebben geretourneerd en ons voorzien van traceergegevens, zodat we de terugbetaling kunnen verwerken.

Let op: De meeste financiële instellingen hebben gemiddeld 3-5 werkdagen nodig om de terugbetaling te verwerken.

KAN IK MIJN PRODUCT TERUGSTUREN ZONDER CONTACT MET U OP TE NEMEN?

U moet contact met ons opnemen voordat u uw retourzending verstuurt, omdat het retouradres anders kan zijn dan het oorspronkelijke adres van uw bestelling.

HOE KAN IK CONTACT MET U OPNEMEN?

U kunt contact met ons opnemen via e-mail info@bmpbenelux.nl of via het onderstaande formulier. Het team van BMP-Benelux werkt zeven dagen per week, 24 uur per dag. Wij garanderen altijd een antwoord binnen 24 uur en helpen u graag!

MIJN BESTELLING IS BESCHADIGD, WAT MOET IK DOEN?

Voor de snelste oplossing voeg je een foto bij waarop de slechte kwaliteit of het beschadigde deel van het artikel te zien is. Foto's op een plat oppervlak waarop het label en het defect duidelijk te zien zijn, zijn het beste. Wij zullen deze informatie gebruiken om u te helpen met uw bestelling en om fouten in de toekomst te voorkomen.

24/7 klantenservice

Wij zijn altijd bereikbaar via onze contactpagina 📞+31 71 451 8745

100% veilig betalen

Snel en veilig betaald met iDeal of betaal later met Klarna

Track & trace gemakkelijk

Volg je bestelling via de link.